Wersja 4.20.45
1. Anonimizacja danych na etykietach krajowych.
Ukrycie danych nadawcy i/lub odbiorcy na etykietach krajowych.
2. Modyfikacja reCaptcha DHL24
W celu usprawnienia procesu logowania do systemu DHL24, został przebudowany mechanizm reCaptcha.
3. Zmiany w produkcie Economy
Dla klientów korzystających z produktu Economy (dostawa do DHL BOX 24/7 lub DHL POP), system automatycznie wyszukuje najbliższy punkt na podstawie danych odbiorcy.
Dodatkowo, w przypadku podania numeru DHL BOX 24/7 lub DHL POP w WebAPI nie wymagane są dane adresowe odbiorcy.
4. Obsługa produktu Economy w WebAPIv2
W metodach createShipment oraz createShipments dodaliśmy możliwość nadania przesyłek do punktów DHL BOX 24/7 oraz DHL POP.
5. Elektroniczne potwierdzenie dostawy - ePOD
Dla wszystkich użytkowników DHL24 oraz WebAPI udostępniliśmy opcję pobrania elektronicznego potwierdzenia dostawy - ePOD. Po doręczeniu przesyłki użytkownicy mogą pobrać dokument PDF potwierdzający dostarczenie przesyłki do odbiorcy.
6. Kody QR dla przesyłek zwrotnych
Dla przesyłek Zwrot Krajowy (ZK) udostępniliśmy opcje pobrania kodów QR w systemach DHL24, Panele Zwrotne oraz na stronie internetowej WWW.DHL24.COM.PL/ZWROTY. Użytkownicy mogą pobrać kody QR z powyższych systemów, co umożliwia nadanie zwrotu bez konieczności posiadania fizycznej etykiety.
7. Kategoria przesyłek od 1-3kg
Dla klientów korzystających z nowego cennika nadających przesyłki krajowe wprowadziliśmy nową kategorię wagową przesyłek od 3kg. Dotychczasowa kategoria 5kg została podzielona na dwie kategorie: paczki o wadze 1-3kg należą do kategorii 3kg, paczki o wadze 4-5kg należą do kategorii 5kg.
Aby skorzystać z nowej kategorii wagowej należy skontaktować się ze swoim opiekunem handlowych w celu podpisania odpowiedniego aneksu do umowy.
8. Formularz powitalny DHL24
Formularz powitalny jest widoczny przy pierwszym logowaniu nowych klientów i ma na celu zebranie niezbędnych danych do skutecznej realizacji usług. Dzięki niemu klienci mogą uzupełnić dane potrzebne do fakturowania, takie jak numery kont bankowych i adresy e-mail do e-faktur oraz informacje dotyczące lokalizacji oddziałów firmy.
9. Drobne zmiany/poprawki optymalizujące pracę systemów.