Nie pokazuj więcej tej informacji

Szanowny Kliencie!

Informujemy, że aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, nasz serwis internetowy gromadzi i zapisuje w pamięci komputerów Użytkowników serwisu krótkie informacje tekstowe (tzw. „cookies”). W dowolnym momencie istnieje możliwość modyfikacji ustawień przeglądarki, aby wyłączyć ten mechanizm. Konfiguracja, która dopuszcza używanie cookies oznacza, że Użytkownicy wyrażają na powyższe zgodę. Aby dowiedzieć się więcej proszę zapoznać się z Polityką Plików Cookies.

Zmieniaj regularnie swoje hasło!

Dbając o wysoki poziom zabezpieczenia aplikacji DHL24 zalecamy regularną zmianę hasła do logowania co 90 dni. Twoje nowe hasło powinno :
różnić się od haseł wykorzystywanych dotychczas, bezpieczne hasło powinno składać się z wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych (np. ?, #, @, &), nie powinno być używane w innych serwisach internetowych, mieć długość minimum 8 znaków.


Dowiedz sie więcej o DHL24

- Instrukcje

- Jak aktywować numer klienta

- Płatności elektroniczne

Płatności elektroniczne realizowane przez

płatności elektroniczne

DHL Twój Produkt

Znajdź produkt i cenę

Platforma rozwiązywania sporów ODR

Komisja Europejska  ustanowiła internetową platformę  rozwiązywania sporów (platforma ODR) pod linkiem:
PLATFORMA ODR
Konsumenci mogą tam składać skargi dotyczące nabycia online towarów lub usług.