Lidl dołącza do sieci Punktów DHL POP

Do sieci Punktów DHL POP dołączyły sklepy Lidla, powiększając ją o ponad 700 lokalizacji. Aktualnie za pośrednictwem POP-ów paczki będzie można nadawać i odbierać w ponad 12 000 miejsc w całej Polsce.

Infrastruktura POP rozciąga się na cały kraj: POP-y DHL dostępne są w największych sieciach sklepów, takich jak Żabka, abc, Biedronka, Kaufland czy Stokrotka, a także salonach prasowych Inmedio i stacjach benzynowych Shell i Moya. 85 proc. konsumentów ma POP DHL w zasięgu maksymalnie 10 minut drogi od swojego domu czy pracy. Gęsta sieć nie jest jedyną zaletą POP-ów, równie ważne są inne korzyści, które powodują, że klienci chcą z nich korzystać.

  • Bardzo długi czas przewidziany na odbiór przesyłki – paczki mogą czekać aż do 7 dni.
  • Godziny, w jakich można odebrać przesyłkę - w przeważającej większości są to miejsca, w których odbiór paczki jest możliwy w godzinach od 6.00 do 23.00.
  • Stała temperatura przechowywania paczki – szczególnie istotne, gdy przesyłka zawiera produkty wrażliwe na wahania temperatury, np. kosmetyki. 

Aby wdrożyć DHL POP na stronie e-sklepu, niezbędna jest implementacja modułuinteraktywnej mapy Punktów DHL POP, dzięki której klient będzie mógł wybrać najwygodniejszą lokalizację dla siebie (sprawdź tutaj w jaki sposób zaimplementować mapę). Gotowe materiały do brandingu koszyków dostępne są tutaj.