Zwróć paczkę
bez druku
etykiety
Nie musisz już drukować etykiety, aby wysłać zwrot z DHL!
POBIERZ NUMER PACZKI
ZE STRONY SKLEPU
LUB WYGENERUJ GO
W NARZĘDZIU DHL
NAPISZ NUMER PACZKI
NA PUDEŁKU
Nadaj paczkę w:
automacie DHL BOX 24/7,
w punkcie DHL POP
lub u Kuriera DHL
POBIERZ NUMER PACZKI
ZE STRONY SKLEPU
LUB WYGENERUJ GO
W NARZĘDZIU DHL
NAPISZ NUMER PACZKI
NA PUDEŁKU
Nadaj paczkę w:
automacie DHL BOX 24/7,
w punkcie DHL POP
lub u Kuriera DHL
Wejdź na stronę
sklepu
Powinieneś otrzymać numer paczki zwrotnej bezpośrednio z formularza e-sklepu lub wygenerować go samodzielnie w narzędziu DHL.
Napisz numer
paczki na pudełku
Pamiętaj, aby numer był wyraźny i łatwy do odczytania.
Napisz numer
paczki na pudełku
Pamiętaj, aby numer był wyraźny i łatwy do odczytania.
Nadaj paczkę
bez etykiety
W AUTOMACIE DHL BOX 24/7 - wpisując numer paczki na ekranie automatu.
W PUNKCIE DHL POP - podając pracownikowi punktu numer paczki.
U KURIERA DHL - przekazując podpisaną paczkę kurierowi.
Najczęściej zadawane pytania
Jak zwrócić paczkę?
Zapoznaj się z instrukcją zwrotu na stronie e-sklepu. Numer paczki otrzymasz po uzupełnieniu formularza zwrotu na stronie e-sklepu lub wygenerujesz go samodzielnie w narzędziu DHL. Napisz numer paczki na pudełku bądź wydrukuj etykietę. Nadaj paczkę w automacie DHL BOX 24/7, punkcie DHL POP bądź u kuriera DHL.
Jak poprawnie zapakować paczkę do zwrotu?
Aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, odpowiednio zabezpiecz Twoją przesyłkę!
1. Zadbaj o opakowanie chroniące Twoją przesyłkę
- Używaj dobrej jakości kartonów z tektury falistej przeznaczonych do przesyłek.
- Dla delikatnych lub ciężkich przesyłek zalecamy podwójne pakowanie.
- Unikaj korzystania ze zużytych kartonów, które mogły stracić już swoją sztywność.
- Całkowicie wypełnij wnętrze pudełka, np. folią bąbelkową lub zgniecionym papierem. Niepełne kartony mogą się zapaść, a przepełnione mogą się rozerwać. Dlatego wybierz opakowanie odpowiednie do rozmiaru wysyłanego towaru.
- Gdy wysyłasz wiele elementów, owiń je osobno i używaj przegródek. Zapobiegnie to przemieszczaniu się zawartości podczas transportu, które może powodować uszkodzenia opakowania i towaru.
- Zabezpiecz karton dobrą taśmą - dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie lub zniszczenie.
2. Napisz flamastrem lub długopisem numer paczki na pudełku lub umieść etykietę przesyłki na górnej powierzchni kartonu - pomoże nam to w pozostawieniu przesyłki w stałej pozycji podczas transportu. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, usuń z niego stare etykiety zanim nakleisz etykietę zwrotną.
Jak zwrócić paczkę z towarem zakupionym w Kraju?
Możesz bezpłatnie zwrócić towar kupiony w Polsce za pośrednictwem DHL eCommerce tylko wtedy, gdy sprzedawca (a zarazem odbiorca zwrotu) zdecyduje o przekazaniu Ci numeru paczki bądź etykiety zwrotnej.
Instrukcję obsługi zwrotu otrzymasz od sprzedawcy towaru. Może on udostępnić numer paczki zwrotnej lub etykietę zwrotną w jeden z następujących sposobów:
- numer paczki zwrotnej zostanie udostępniony po wypełnieniu formularza w sklepie internetowym
- etykieta zostaje wydrukowana i dodana do opakowania z wysyłanym towarem
- etykieta zostaje wysłana na adres e-mail w formacie PDF
- etykieta jest generowana za pośrednictwem formularza online, do którego otrzymasz link
W zależności od decyzji sprzedawcy przyjmującego zwrot, istnieje kilka opcji wydrukowania etykiety zwrotnej:
- samodzielnie przed nadaniem
- przez DHL - zamawiasz kuriera lub nadajesz w DHL BOX 24/7 / DHL POP i etykieta drukowana jest w terminalu DHL
Forma zwrotu w Polsce jest wybierana przez sprzedawcę towaru, dostępne są nadania:
- w automatach DHL BOX 24/7
- w punktach DHL POP - ich aktualna lista dostępna jest na naszej stronie.
- za pośrednictwem kuriera DHL
Gdzie znajdę numer przesyłki dla zwrotu towaru zakupionego w Kraju?
Sprzedawca może udostępnić numer paczki zwrotnej po wypełnieniu formularza w sklepie internetowym. Numer paczki zwrotnej dostępny jest również na etykiecie (dokument przewozowy).
Sprzedawca może udostępnić etykietę zwrotną w następujący sposób:
- etykieta zostaje wydrukowana i wysłana wewnątrz opakowania, wraz z wysyłanym towarem
- etykieta zostaje wysłana na adres e-mail w formacie PDF
- etykieta jest generowana za pośrednictwem formularza online, do którego klient otrzymuje link.
Instrukcję obsługi zwrotu otrzymasz od sprzedawcy towaru, jeśli udostępnia on tę usługę.
Gdzie mogę zwrócić paczkę z towarem zakupionym w Kraju?
Możesz bezpłatnie zwrócić towar kupiony w Polsce za pośrednictwem DHL eCommerce tylko wtedy, gdy sprzedawca zdecyduje o przekazaniu Ci numeru paczki bądź etykiety zwrotnej.
Forma zwrotu w Polsce jest wybierana przez sprzedawcę towaru, dostępne są nadania:
- w automatach DHL BOX 24/7
- w punktach DHL POP - ich aktualna lista dostępna jest na naszej stronie.
- za pośrednictwem kuriera DHL
Pokaż więcej pytań
26212622243624372438